Фаронса бар зидди Ислом ҷанги нав эълон кард
Хабарҳо:
Фаронса дар самти манъи либос ва рамзҳои динӣ як қадами дигар мегузорад. Ин дафъа мамнӯъият барои идомаи мактабҳои давлатӣ ба абая (ҷилбоб), ки занони мусалмон аз болои либоси муқаррарӣ мепӯшанд, таъсир мерасонад.
Вазири маорифи Фаронса Габриэл Аттал гуфт: «Пӯшидани либосҳои дарози пойҳоро панаҳкунанда як «ишораи динӣ» аст, ки бо он бояд мубориза бурда шавад.»
Шарҳ:
Ҳар касе, ки рӯйдодҳои дохилии Фаронсаро пайгирӣ мекунад, наметавонад ба тааҷҷуб наояд, ки як давлати абарқудрати дорои мероси ғании фарҳангӣ ва пойтахти худро “шаҳри нур” номида, чӣ гуна дар пеши назари хурдтарин зуҳуроти Ислом нороҳат шудааст. Ин аз якчанд сабаб тааҷҷубовар аст:
- Дар соли 2004 Фаронса аз «озодӣ» лоф мезад, лекин он аввалин давлати аврупоӣ шуд, ки пӯшидани ҳиҷобро дар мактабҳо манъ кард. Бисёриҳо мепурсанд: агар Фаронса пӯшидани ҳиҷобро ба духтарони мусалмон дар мактабҳои Фаронса манъ кунад, пас ин «озодӣ», ки аз он фахр мекунад, чӣ маъно дорад? Оё фарҳанги фаронсавӣ аз бӯҳроне азият мекашад, ки он боиси тақлидкунии занони фаронсавӣ ба занони мусалмон мегардад?
- Фарҳанги фаронсавӣ дар маҷмӯъ бо фарҳанги аврупоӣ “маърифати баланд”-ро тарғиб мекунанд. Онҳо зино ва ҳамҷинсгароиро тавассути ба истилоҳ “ҷамоаи ЛГБТ” ташвиқ намуда онро тавсеа медиҳанд! Фаронса аз ин чӣ фоида гирифт? Чанде пеш ҳиҷоб мамнӯъ шуда буд, имрӯз бошад, абаяро манъ карданд? Фаронса бо «ҷомеаи раҳгумзада» рӯ ба рӯ шудааст, ки аз утоқҳои дерматологу гинекологҳо берун намеравад. Занони фаронсавӣ роҳи раҳоӣ аз ин “озодии ҷинсӣ”-ро, ки шаъну шарафи занро паст зада истодааст, дар Ислом ва ҳиҷобу абая мебинанд.
- Фаронса дар ҳаёти сиёсӣ, иқтисодӣ ва иҷтимоии худ эҳсосоти зиддиисломиро нишон дод. Сиёсатмадор Эрик Земмур шадидан зидди муҳоҷират аст. Даъвои Фаронса дар бораи мубориза бо «терроризм» ва «ифротгароии исломӣ» дар минтақаи Сахели Африқо ба воқеъ зид мебошад. Дар ҳақиқат Фаронса манфиатҳои худ, хусусан истихроҷи нафту уран ва сарватҳои дигарро дар мустамликаҳои пештарааш ҳимоя мекунад. Дарк кунонидани Ислом ҳамчун таҳдидгар, ин ихтирои хадамоти махсус мебошад. Бо вуҷуди даъватҳо ба «озодӣ», Фаронса фурӯши ғизои ҳалолро саркӯб мекунад: онҳое, ки ҳашароту тортанакҳоро мехӯранд, дар Фаронса таҳти мафҳуми «озодии шахсӣ» муаррифӣ ва ташвиқ карда мешаванд, аммо ба касоне, ки аз хӯрдани гӯшти хук худдорӣ мекунанд, «экстремисти исломӣ» унвон дода мешаванд. Қобили зикр аст, ки яҳудиён дар Фаронса барои риояи принсипҳои худ таъқиб намешаванд, ҳарчанд бархе аз онҳо бо меъёрҳои исломӣ, аз қабили манъи гӯшти хук ва нӯшокиҳои спиртӣ мувофиқат мекунанд. Аммо онҳо аз тарафи Фаронса танқид карда намешаванд, зеро ҷанг танҳо бар зидди Ислом шуда истодааст.
Фаронса бо ин ва дигар мамнӯъиятҳои мушобеҳ мехоҳад локомотиви аврупоӣ ва ғарбии ҷанги зидди Исломро раҳбарӣ кунад. Имрӯз бисёр кишварҳо барои раҳбарии ин локомотив рақобат мекунанд, чи тавре, ки Русия дар замони ҷанг дар Сурия чунин ҳаракатҳоро карда буд. Фаронса ва дигар кишвархо дарк намекунанд, ки Ислом бо изни Аллох ба зудӣ вориди арсаи ҷаҳонӣ мегардад. Фаронса бояд омода бошад, ки бо Уммати Исломӣ таҳти сарварии халифа, ки бозгашти он ногузир аст, ҷангро қабул кунад. Чунин бозгаштро муслима – занҳои фаронсавӣ ва дар маҷмӯъ тамоми Уммат интизор аст.
Махсус барои радиои Дафтари марказии иттилоотии Ҳизб-ут-Таҳрир
Билол Тамимӣ
19 Сафар 1445 ҳиҷрӣ